Χθες η hol έστειλε στους εργαζομένους των τεχνικών κλάδων της ένα mail όπου συγχαίρει τον εαυτό της για την κερδοφορία της, το χαμηλό δανεισμό της και την εξαιρετικά καλή πορεία της. Μία εβδομάδα πριν τα χριστούγεννα ένα τέτοιο mail υγείας και επιτυχίας από τον εργοδότη σου, ακόμα και αν είναι ο εμπ. σκρουτζ, μεταφράζεται, λογικά, σε κάτι θετικό:
-μία μικρή αύξηση;
- ευχαριστίες για τη συμμετοχή σου στην ανάπτυξη της εταιρίας;
- ένα δωράκι συμβολικό τύπου γαλοπουλίτσα με θερμόμετρο;
Κάτι καλό πάντως αφού, μεταξύ άλλων, ο εργοδότης σου επαίρεται για τους πολλούς νέους πελάτες που προσέλκυσες και εξακολουθείς να εξυπηρετείς εσύ με τον παλιό μικρό μισθό σου.
Αντ αυτού ανακοινώνεται με το ίδιο mail ότι καταργούνται τα τεχνικά τμήματα που εργάζονται και τις υπηρεσίες των τμημάτων αυτών αναλαμβάνει με outsourcing νέα εταιρία, συμφερόντων της hol. Η νέα εταιρία είναι ολοπρόθυμη να προσλάβει τους εργαζόμενους (που ξέρουν τη δουλειά) με τρίμηνες συμβάσεις και μειωμένους μισθούς. Μέσα στο βράδυ τα γραφεία ξηλώνονται και οι εργαζόμενοι βρίσκονται ανάμεσα στην επιλογή της ανεργίας ή της απόλυσης χωρίς απόλυση και απασχόλησης με περίπου 300 ευρώ το μήνα.
Σύνοψη: περισσότεροι πελάτες για εξυπηρέτηση, ίδιοι υπάλληλοι, ίδιο ωράριο, χαμηλότερος μισθός, τυπικά άλλος εργοδότης και όλα αυτά σε μία κερδοφόρο εταιρία.
Έχουμε και λέμε λοιπόν. Ο νόμος είναι με το μέρος της hol. Το κέρδος είναι με το μέρος της hol. Η ισχύς να επιβάλλει τη βούλησή της είναι όλη της hol. Το *πεπόνι* είναι στα χέρια της hol:
το *μαχαίρι* όμως, του δίκιου των εργαζομένων είναι στα δικά μας χέρια. Στα χέρια των πελατών και καταναλωτών.
Αν σας φαίνεται αλητεία η μεταχείριση που επεφύλαξε η εταιρία αυτή στους εργαζομένους της και είστε πελάτες της, αφιερώστε λίγο χρόνο και βρείτε ένα καλό πρόγραμμα σε ανταγωνιστή της. Εγκαταλείψτε αυτόν τον ανθρώπινο αποχυμωτή και κάντε το με την καρδιά σας και με την αιτιολογία σας. Πάρτε τους τηλέφωνο και πείτε τους ότι φεύγετε ως ελάχιστη διαμαρτυρία για τη γαιδουριά τους. Μπείτε στη σελίδα τους στο fb και ανακοινώστε τους το παράπονο, το ψαλτήρι, την αηδία σας. Εύκολος, ανώδυνος, αποτελεσματικός ακτιβισμός να χτυπήσουμε το Νούμερο εκεί που πονάει, στους Αριθμούς:Πλην στους πελάτες και πλην στην τσέπη για συν στην καταναγκαστική ανθρωπιά.
Αυτή η αλληλεγγύη που λέμε ότι είναι ο τρόπος να αντιμετωπίσουμε την κρίση μόλις βρήκε (ένα ακόμα) πεδίο από αόριστη απόμακρη έννοια να γίνει συγκεκριμένη, εφαρμόσιμη, εύκολη πράξη. Στην τελική αν δεν σας πείθουν τα ανωτέρω, δείτε το ωφελιμιστικά: ο φορέας που δεν σέβεται τους υπαλλήλους του, δεν θα σεβαστεί ούτε τους πελάτες του. Φεύγουμε μαζικά για να περάσουμε μήνυμα τόσο στη hol, όσο και στους επίδοξους αντιγραφείς της.
Άντε παίδες, χριστούγεννα έρχονται. Ας τελειώσουμε αυτή τη ρημαδοβρωμοχρονιά με μια εύκολη, καλή, γενναία πράξη. Venceremos
https://www.facebook.com/filothei.varsami
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ας είμαστε ευγενείς στο σχολιασμό.