Τι δείχνουν τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων για τις επιβαρύνσεις ιδιοκτητών ΙΧ στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες
Θλιβερές πρωτιές εξακολουθεί να έχει η Ελλάδα, ακόμα και μέσα στην κρίση, ως προς την χρήση ειδών πρώτης ανάγκης, όπως είναι, για παράδειγμα, το ΙΧ αυτοκίνητο.
Σύμφωνα με μελέτη του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, ο ιδιοκτήτης δίλιτρου ΙΧ στη χώρα μας φτάνει να πληρώνει 815 ευρώ μόνο για τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελούς διαβίωσης. Την ίδια ώρα υπάρχουν Ευρωπαίοι πολίτες, που, για τον ίδιο λόγο, δεν πληρώνουν ούτε ένα ευρώ. Χαρακτηριστικές περιπτώσεις; Οι Γάλλοι και οι Σλοβάκοι.
Ωστόσο και οι υπόλοιποι δεν βάζουν και πολύ βαθιά το χέρι σρτην τσέπη τους. Οι περισσότεροι δεν πληρώνουν ούτε τα μισά από όσα πληρώνουν οι Ελληνες και κάποιοι δίνουν λιγότερα και από το ένα τέταρτο του ποσού με το οποίο επιβαρύνονται οι ιδιοκτήτες της δικής μας «διπλανής πόρτας».
Για παράδειγμα, ο Γερμανός ιδιοκτήτης του δίλιτρου ΙΧ θα πληρώσει κάτι λιγότερα από 190 ευρώ και ο Πορτογάλος που βρίσκεται μέσες - άκρες στην ίδια κατάσταση με τον Ελληνας, από οικονομικής απόψεως, κάτι λιγότερα από 230 ευρώ. Εννοείται ότι η σύγκριση αποβαίνει συντριπτικά σε βάρος μας και ενισχύει τις φωνές εκείνων που υποστηρίζουν ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να ανοίξει σοβαρά η συζήτηση και στη χώρα μας για τη μείωση των επιβαρύνσεων στη χρήση του ΙΧ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ας είμαστε ευγενείς στο σχολιασμό.