Subscribe Twitter Twitter

Παρέμβαση - Τίτλοι Αναρτήσεων

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Έλληνες εφοπλιστές κερδοσκοπούν στη Λιβύη



Έλληνες εφοπλιστές κερδοσκοπούν στη Λιβύη
Την ώρα που δεκάδες επιχειρήσεις ελληνικών συμφερόντων, ιδίως του κατασκευαστικού χώρου, πλήττονται δραματικά από τις εξελίξεις στην Βορειοαφρικανική χώρα, έχοντας τη δαμόκλειο σπάθη της ακύρωσης των συμβολαίων που είχαν υπογράψει με το προηγούμενο καθεστώς να κρέμεται πάνω από το κεφάλι τους, το δαιμόνιο της φυλής ξαναχτύπησε εκεί που ελάχιστοι το περίμεναν.

Σύμφωνα με πληροφορίες από έγκυρες ναυτιλιακές πηγές, ριψοκίνδυνοι πλοιοκτήτες, από τις πρώτες μέρες της λιβυκής κρίσης έστειλαν τάνκερ στη Βεγγάζη και έναντι πινακίου φακής ανεφοδιάστηκαν με πετρέλαιο. Η εικόνα που περιγράφεται μοιάζει με κινηματογραφική ταινία. Καπετάνιοι ή υπάλληλοι ναυτικών εταιρειών μοίραζαν σακούλες με δολάρια στους εγκεκριμένους αντικαθεστωτικούς, οι οποίοι τους έβλεπαν σαν μάννα εξ ουρανού. Λέγεται ότι με 500.000 δολάρια έπαιρναν πετρέλαιο αξίας άνω των 5.000.000 δολαρίων.
Όπως έκαναν στο παρελθόν σε ανάλογες διεθνείς κρίσεις, όπως της Ροδεσίας, της Κούβας ή του Σουέζ, αρκετοί έλληνες εφοπλιστές έκαναν περιουσία μέσα σε λίγες ημέρες εκμεταλλευόμενοι καταστάσεις με κυριότερη την έλλειψη ρευστότητας της μιας από τις εμπλεκόμενες πλευρές. Επιπλέον, η αύξηση της τιμής του αργού πετρελαίου μεγιστοποίησε τα κέρδη της παράτολμης πρωτοβουλίας τους. Η ίδρυση την προηγούμενη Τρίτη από το Μεταβατικό Εθνικό Συμβούλιο στη Βεγγάζη, νέας εθνικής πετρελαϊκής εταιρείας περιορίζει αποφασιστικά ανάλογες κινήσεις. Όμως, στη νέα εποχή που θα ανατείλει μετά το πέρας του πολέμου, είτε αυτή θα συνδέεται με την ολοκληρωτική επικράτηση των αντικαθεστωτικών είτε με τη διχοτόμηση της Λιβύης, οι δουλειές των δαιμόνιων συμπατριωτών μας θα ανθίσουν.

http://www.iefimerida.gr/
Bookmark and Share

1 σχόλιο:

  1. Ελεος ρε παιδια, περα του οτι δεν υπαρχει υπογραφη του αρθρου, ψαξτε πρωτα κατι πριν γραψετε οτι γραψατε. Απο ποτε οι πλοιοκτητες αγοραζουν τα φορτια που μεταφερουν ; Ειδικα τα πετρελαια ειναι συμβασεις μεσα απο μεγαλες εταιριες ή κρατη και δεν αφορουν 20 50 η 200.000 τονους που μεταφαιρει ενα τανκερ αλλα εκατ τονους αν ετος. Αυτα τα φορτια τα μεταφερουν πολλα πλοια τα οποια ομως δεν αγοραζουν το φορτιο οι ιδιοκτητες τους. Το πλοιο απλα θα παρει ενα ναυλο για την μεταφορα που στις περιπτωσεις που αναφερατε ειναι μεγαλυτερος ο ναυλος και αυτο γιατι βαση των διεθνων κανονων στις εμπολεμες ζωνες απαιτηται μια εξτρα ασφαλεια τοσο του πλοιο οσο και του φορτιου. Σε καμια περιπτωση ο πλοιοκτητης δεν εχει σχεση με την τιμη του φρτιου που κουβαλαει ουτε με την αγορα και την πωληση αυτου. Στην Ροδεσια οπως αναφερατε ηταν μια αλλη περιπτωση οπου εκει ειχε επιβληθει εμπορικος αποκλεισμος και τα πλοια που επαγαν το εμπαργκο για λογαριασμο των ιδιωκτητων των φορτιων αμοιβονταν πολυ ψηλα αλλα και παλι δεν ειχαν σχεση με την τιμη του φορτιου. Το πλοιο ειναι ο μεταφορεας μονο και τιποτε αλλο. Λιγο σοβαροτητα σε αυτα που γραφουμε και να το ψαχνουμε λιγο πως λειτουργει ενας κλαδος και τι ειναι πριν πραπληροφορησουμε τον κοσμο.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ας είμαστε ευγενείς στο σχολιασμό.

Recent Posts

free counters
single russian women contatore visite website counter
Lamia Blogs