Subscribe Twitter Twitter

Παρέμβαση - Τίτλοι Αναρτήσεων

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Επικοινωνιακό το κόλπο


Εδώ και λίγες ημέρες η κυβέρνηση έχει θέσει σε κίνηση τον πασίγνωστο πλέον μηχανισμό εξαπάτησης της κοινής γνώμης.
Ετσι, εν όψει των ευρωπαϊκών συμβουλίων κορυφής στις 11 και στις 25 Μαρτίου, όπου θα αποφασιστούν, μεταξύ άλλων, το Σύμφωνο Ανταγωνιστικότητας της κ. Μέρκελ και μέσα στο πακέτο αυτό οι διευκολύνσεις που ζητεί η Ελλάδα για τη σταδιακή αποπληρωμή του χρέους της και την κάλυψη των ελλειμμάτων της, η κυβέρνηση διαδίδει στους γνωστούς της δημοσιογράφους κι αυτοί το αναμεταδίδουν από τα Μέσα τους ότι τα πράγματα είναι μαύρα. Οτι η Γερμανία δεν θέλει να μας δώσει αυτά που ζητούμε, δηλαδή την επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής τους χρέους μας, τη μείωση των επιτοκίων δανεισμού μας και τη δυνατότητα να επαναγοράζουμε ένα τμήμα του χρέους μας με δανεικά των χωρών της ευρωζώνης σε χαμηλότερες τιμές. Ολα μαύρα.
Γιατί το κάνουν αυτό πριν από κάθε ευρωπαϊκό συμβούλιο κορυφής όλο τον τελευταίο καιρό; Είναι απλό: διότι όπως κι αν έλθουν τα πράγματα θα πάρουμε κι εμείς κάποια ψίχουλα από τα ελάχιστα που ζητούμε. Αυτά λοιπόν τα ψίχουλα η κυβέρνηση θέλει, αφού ανεβάσει κρεσέντο την αγωνία των πολιτών, να τα εμφανίσει σαν έναν ακόμη δικό της διαπραγματευτικό θρίαμβο. Καλό το επικοινωνιακό κόλπο της, αλλά το έχουμε ξαναδεί πολλές φορές. Ανησυχούμε γενικά για την ανικανότητά της να διοικήσει τον τόπο, αλλά όχι και να μας προσθέσει επιπλέον άγχος για τα αποτελέσματα των συμβουλίων κορυφής (κατά κανόνα νεοφιλελεύθερων προσανατολισμών) που είναι ουσιαστικά γνωστά από τώρα.
Τι θα πει νεοφιλελεύθερη ιδεολογία και πώς η Κομισιόν την εφαρμόζει εις βάρος των ελληνικών συμφερόντων; Το παράδειγμα είναι γνωστό αλλά όχι και η ανάλυσή του:
Ο απίστευτος σοσιαλδημοκράτης επίτροπος για τον Ανταγωνισμό Χοακίν Αλμούνια απαγόρευσε τη συγχώνευση της Ολυμπιακής με την Aegean διότι, λέει, με μια ελληνική αεροπορική εταιρεία στην Ελλάδα, δεν θα υπήρχε καθόλου ανταγωνισμός και η νέα εταιρεία από αυτή τη συγχώνευση θα επέβαλλε ό,τι τιμές ήθελε στις διάφορες πτήσεις της. Αποτέλεσμα, η Ολυμπιακή αποσύρεται από την εξυπηρέτηση μιας σειράς προορισμών του εξωτερικού (Λονδίνο, Βρυξέλλες, Παρίσι κ.λπ.) και αυξάνει την παρουσία της σε επιδοτούμενες κυρίως από το κράτος γραμμές του εσωτερικού και των Βαλκανίων.
Πρόκειται για μια συνεννόηση της Ολυμπιακής με την Aegean γιατί εκεί όπου θα υπάρχει περισσότερη Ολυμπιακή θα υπάρχει λιγότερη Aegean κι έτσι και η πληρότητα των αεροπλάνων της θα είναι μεγαλύτερη και οι τιμές των εισιτηρίων δεν θα «χτυπιούνται» από τον μεταξύ τους ανταγωνισμό. Κι ακόμη, στις πτήσεις εξωτερικού που αποσύρεται η Ολυμπιακή, π.χ. οι Βρυξέλλες, η συνεργαζόμενη με την Aegean, Brussels Airlines, διπλασιάζει τον αριθμό των πτήσεών της για να καλύψει τη ζήτηση. Ποια είναι η Brussels Airlines; Μα η συνεργαζόμενη με την Aegean εταιρεία στο Βέλγιο, στο πλαίσιο της αεροπορικής συμμαχίας τους γύρω από τη Lufthansa... Κι έτσι, οι τιμές των εισιτηρίων θα καθορίζονται τώρα σε συνεργασία Aegean-Brussels.
Με αυτόν τον εξαιρετικά πρωτότυπο τρόπο ο καταπληκτικός σοσιαλιστής επίτροπος υποτίθεται ότι προστατεύει τον ενδοκοινοτικό ανταγωνισμό, ενώ στην πραγματικότητα τον καταργεί τόσο σε πολλές πτήσεις μέσα στην Ελλάδα όσο και σε άλλες του εξωτερικού, οδηγώντας στη συρρίκνωση -για να μην πούμε στο κλείσιμο- τη μία από τις δύο ελληνικές αεροπορικές εταιρείες και μάλιστα στην περίοδο της μεγαλύτερης κρίσης που έχει περάσει ποτέ η χώρα. Για την Ιστορία, ο κ. Αλμούνια ήταν ο επίτροπος των οικονομικών υποθέσεων που για χρόνια και χρόνια δεν είχε καταλάβει τίποτε για τα χρέη και τα ελλείμματα της Ελλάδας, φιλαράκι κατά καιρούς του Κ. Σημίτη και του Κωστάκη Καραμανλή. Αυτά.

Bookmark and Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ας είμαστε ευγενείς στο σχολιασμό.

Recent Posts

free counters
single russian women contatore visite website counter
Lamia Blogs