Έξι χρόνια μετά τη δημιουργία της ιστοσελίδας Huffington Post, με αρχικό κεφάλαιο μόλις ένα εκατοµµύριο δολάριa η America Online (AOL) αγόρασε την ενημερωτική ιστοσελίδα της Ελληνίδας Arriana Huffington, έναντι 315 εκατ. δολαρίων!
Όπως σχολιάζει ο βρετανικός Guardian, η συγχώνευση των δύο εταιρειών αναµένεται να δημιουργήσει έναν ηλεκτρονικό δηµοσιογραφικό κολοσσό µε 270 εκατοµµύρια µοναδικούς αναγνώστες τον µήνα ανά τον κόσμο.
«Θέλω (αυτή η εξαγορά) να είναι η τελευταία μου λέξη», δήλωσε η 60χρονη σήμερα Huffington, δίπλα στο όνομα της οποίας ταιριάζουν πολλοί τίτλοι, όπως ταπεινή μετανάστρια, απόφοιτος του Cambridge, συγγραφέας, εκφωνήτρια, πρώην σύζυγος πολιτικού, Ρεπουμπλικανή που έγινε Δημοκρατική, παραλίγο κυβερνήτης της Καλιφόρνια και τώρα «απόλυτη βασίλισσα» του διαδικτύου.
Η Huffington, κόρη Έλληνα δημοσιογράφου, έχει καταφέρει να γίνει ένας από τους πιο σημαίνοντες ανθρώπους στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης των ΗΠΑ κατά τα τελευταία πέντε χρόνια. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι ο διευθύνων σύμβουλος της AOL, Τιμ Άρμστρονγκ, έψαχνε ένα «καυτό» όνομα στο διαδίκτυο, ως μέρος της στρατηγικής του για τη μετατροπή της εταιρείας του σε ένα σημαντικό παράγοντα στον κόσμο του διαδικτύου.
Με την Huffington Post ωστόσο δεν παίρνει μόνο το site, αλλά το πιο σημαντικό κομμάτι του, την ίδια την Huffington.
Γεννημένη με το όνομα Αριάνα Στασινοπούλου, η Huffington ξεκίνησε την καριέρα της στα Μέσα ως συντηρητική σχολιάστρια.
Ωστόσο η πρώην σύζυγος του τέως ρεπουμπλικάνου γερουσιαστή Michael Huffington έκανε στροφή 180 μοιρών στα τέλη της δεκαετίας του ’90 και «ασπάστηκε» το στρατόπεδο των Δημοκρατικών.
Έκτοτε έγινε ιδιαιτέρως δημοφιλής για την ικανότητά της να επικοινωνεί με τον κόσμο και να χτίζει «κοινά» στο διαδίκτυο.
Η Huffington Post έγινε το νούμερο ένα site για την καμπάνια του Μπαράκ Ομπάμα στις εκλογές του 2008. Δεν είναι τυχαίο ότι το πάρτι της ιστοσελίδας που στήθηκε μετά τη νίκη των Δημοκρατικών έχει μείνει στην ιστορία.
Το site επισκέπτονται μηνιαίως σχεδόν 25 εκατομμύρια χρήστες που γράφουν περίπου 4 εκατομμύρια σχόλια.
Η Arianna στο νέο της πόστο στην AOL θα είναι υπεύθυνη για το νέο οργανισμό Huffington Post Media Group, καθώς και των blogs TechCrunch και Engadget, ενώ θα διευθύνει και τα site Patch, MapQuest και Moviefone.
Όχι και άσχημα για την 60χρονη Ελληνίδα που κατάφερε με την ευελιξία και το κοφτερό μυαλό της να περιθωριοποιήσει τα συμβατικά Μέσα Ενημέρωσης και να εγκαθιδρύσει τη δική της ιντερνετική γλώσσα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ας είμαστε ευγενείς στο σχολιασμό.