Aν δει κανείς τον πίνακα θεαματικότητας, το συμπέρασμα είναι προφανές.  
Τα “ιμάτια” του Alter, το ποσοστό του 10% το 2010 μοιράστηκαν στους υπόλοιπους τηλεοπτικούς σταθμούς, σε μια μικρότερη διαφημιστική πίτα, η οποία και διαρκώς συρρικνώνεται.
Καθαρά ανοδική πορεία είχε ο Σκάι σχεδόν διπλασιάζοντας τα ποσοστά του, μέσα στην τριετία 2010-12. Τι θα σημάνει η ενδεχόμενη κατάργηση των ΝΕΤ, ΕΤ1 και ΕΤ3 και την αντικατάστασή τους από 1 τηλεοπτικό σταθμό;
Το 15% του κοινού που βλέπει ΕΡΤ θα είναι το «έπαθλο», χωρίς να σημαίνει κατά ανάγκη τα 9 εκατ. ευρώ μικτά που συγκέντρωνε η ΕΡΤ από τη διαφήμιση θα πάνε σε ένα κανάλι.