Της Χαράς Τζαναβάρα
Ενα νέο Mall στον Ελαιώνα, σε επιφάνεια 11.000 τετραγωνικών, ανακοίνωσε χθες ο Κωστής Χατζηδάκης. Θα είναι το «κερασάκι» στο φιλόδοξο αλλά πολυταλαιπωρημένο πρόγραμμα της μεταφοράς των ΚΤΕΛ από τον Κηφισό και τις Τρεις Γέφυρες, που εξυπηρετούν σήμερα περίπου 34.000 επιβάτες την ημέρα.
Θα διατεθούν άλλα 1.500 τετραγωνικά για πολιτιστικές χρήσεις και θα υπάρχει υπόγειο πάρκινγκ 480 θέσεων που θα καλύπτει τις ανάγκες του γειτονικού σταθμού του μετρό. Προβλέπονται 29 στρέμματα πράσινο.
Η νέα έδρα των υπεραστικών λεωφορείων θα καλύπτει 38.500 τετραγωνικά σε έκταση 70 στρεμμάτων που έχει εξασφαλίσει το Δημόσιο, στο πλαίσιο των έργων του μετρό. Το κόστος απαλλοτρίωσης ανέρχεται στα 23,2 εκατ. ευρώ, από τα οποία έχουν καταβληθεί τα 16,2 εκατ.
Τα έργα, μαζί με τη μελέτη, έχουν προϋπολογισμό 120 εκατ. ευρώ και αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία σε δύο χρόνια. Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί μέσω ΣΔΙΤ (σύμπραξη δημόσιου-ιδιωτικού τομέα) και η αποπληρωμή θα γίνει με επιβολή «καπέλου» 5,5% στις τιμές εισιτηρίων και κομίστρων δεμάτων. Τα έσοδα υπολογίζονται σε 16 εκατ. ευρώ από την επιβάρυνση των επιβατών και από τις υπόλοιπες χρήσεις θα εξασφαλιστούν άλλα 3,3-5,3 εκατ. ευρώ.
Στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου ο Κωστής Χατζηδάκης είπε πως αναλυτικές ανακοινώσεις θα γίνουν τις επόμενες ημέρες και προανήγγειλε ότι θα εξεταστεί η συστέγαση με τα λεωφορεία που εκτελούν δρομολόγια προς γειτονικές χώρες.
Υποσχέθηκε ότι σε συνεργασία με την Τροχαία θα ληφθούν άμεσα μέτρα για την αντιμετώπιση των κυκλοφοριακών προβλημάτων στην οδό Δεληγιάννη τα οποία δημιουργούνται από τα πούλμαν που εξυπηρετούν τους ταξιδεύοντες προς Αλβανία.
Ο υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων δήλωσε άγνοια για ενδεχόμενη διάσπαση του υπερυπουργείου. Ανακοίνωσε ωστόσο το χρονοδιάγραμμα για το μετρό και το τραμ, σύμφωνα με το οποίο: Η επέκταση προς Ανθούπολη θα λειτουργήσει τον Απρίλιο, προς Ελληνικό τον Ιούλιο και ο σταθμός στο Χαϊδάρι (Αγία Μαρίνα) τον Σεπτέμβριο.
Η επέκταση προς Πειραιά, που βρίσκεται στη φάση των προπαρασκευαστικών εργασιών, θα παραδοθεί το 2017. Την επόμενη εβδομάδα υπογράφεται η σύμβαση για την επέκταση του τραμ στον Πειραιά. Η νέα γραμμή, με προϋπολογισμό 92,2 εκατ. ευρώ, προβλέπεται να λειτουργήσει τον Δεκέμβριο του 2014.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ας είμαστε ευγενείς στο σχολιασμό.