Subscribe Twitter Twitter

Παρέμβαση - Τίτλοι Αναρτήσεων

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Είμαι τρίτεκνος …πυροβολήστε με


Είμαι τρίτεκνος …πυροβολήστε με
Έκανα τρία παιδιά. Αυτή είναι η αμαρτία μου. Κι είμαι και… προνομιούχος καθώς εργάζομαι σε ΔΕΚΟ. Με το μισθό μου, μπορούσα μέχρι τώρα να πληρώνω το στεγαστικό μου δάνειο και να στέλνω τα δύο παιδιά στο φροντιστήριο. Να μάθουν καμία ξένη γλώσσα βρε αδερφέ. Να μορφωθούν.
Γράφει:  

Για όλα αυτά τα…εξωφρενικά, τρόικα και κυβέρνηση αποφάσισαν ότι πρέπει να πληρώσω. Να σηκώσω το τμήμα του πακέτου μέτρων που μου αναλογεί. Αλήθεια, έκατσε κάποιος από τους ιθύνοντες να κάνει τη…σούμα; Να υπολογίσει βρε αδερφέ, τι πραγματικά μου ζητάει να καταβάλω; Να κάτσω και εγώ κάτω από τη μπάρα δεν λέω. Όπως όλοι. Αλλά αν λυγίσω από το βάρος της, τι θα γίνουν τα τρία μου παιδιά;
Τι μου ζητούν;
  • Να καταργηθεί το αφορολόγητο των τριτέκνων. Δηλαδή να πληρώσω 700 ευρώ επιπλέον φόρο. Αναδρομικά από 1/1/2012 είπατε; Έστω. Θα πληρώσω 700 ευρώ με το εκκαθαριστικό το 2013 και θα κόψετε τις καθαρές μου αποδοχές κατά 58,3 ευρώ τον μήνα. Φτάνει έως εδώ; Ήδη με φορτώσατε με 1400 ευρώ.
  • Όχι δεν φτάνει μου λένε. Πρέπει να καταργηθεί το δώρο των Χριστουγέννων, το επίδομα αδείας και το υπόλοιπο από το δώρο του Πάσχα. Δηλαδή, πάει άλλο ένα χιλιάρικο (περίπου 700 ευρώ καθαρά, καθώς πληρώναμε και κρατήσεις). Ανεβήκαμε στα 2100 ευρώ. Να το αφήσω;
  • Όχι ούτε τώρα είναι αρκετό. Πρέπει να καταργηθούν οι φορολογικές απαλλαγές. Για τα 4000 ευρώ που πλήρωνα σε τόκους, δεν θα γλιτώνω πλέον ούτε τα 400 ευρώ που είχαν απομείνει από την προηγούμενη περικοπή των φοροαπαλλαγών. Κόβετε και την έκπτωση από τα φροντιστήρια των δύο παιδιών και ανεβαίνουμε στα 600 ευρώ. Θα τα βρω και αυτά μπροστά μου στο εκκαθαριστικό του 2013 καθώς και αυτό το μέτρο θα ισχύσει αναδρομικά. Που ήμασταν; Στα 2100 ευρώ. Προσθέτουμε και άλλα 600 ευρώ και ανεβαίνουμε στα 2700 ευρώ. Νομίζω ότι είναι αρκετά. Δεν βρίσκετε;
  • Και πάλι όχι. «Πρέπει να καταργήσουμε το επίδομα των τριτέκνων που χορηγεί ο ΟΓΑ. Αλλά μην ανησυχείτε θα θεσπίσουμε νέο επίδομα» μου λένε. Τι μαθαίνω όμως; Ότι το επίδομα των 264 ευρώ τον μήνα που μου δίνει σήμερα ο ΟΓΑ και για τα τρία παιδιά (βλέπετε το τρίτο παιδί μου είναι μωρό και το κράτος μου προσφέρει 176 ευρώ τον μήνα για να πληρώνω πάνες και γάλατα) θα αντικατασταθεί από ένα ποσό της τάξεως των 43,3 ευρώ τον μήνα. Θα έπαιρνα 80 ευρώ τον μήνα αν το εισόδημά μου ήταν έως 10.000 ευρώ. Τώρα όμως που ζω πλουσιοπάροχα με τα 22.000 ευρώ ετησίως (άντε 25000 ευρώ αν προσθέσω και το επίδομα το ΟΓΑ), θα πέσω στα 43,3 ευρώ τον μήνα. Να πολλαπλασιάσω επί 12 και να βγάλω το λογαριασμό: 2648 ευρώ τον χρόνο ή 220 ευρώ τον μήνα. Και να προσθέσω και τα υπόλοιπα; 5348 ευρώ συνολικά. Τελειώσαμε;
  • Διαβάζω ότι μπορεί να βάλουν χέρι και σε ότι έχει απομείνει από τον μισθό μου. Θα εφαρμοστεί, λέει το ενιαίο μισθολόγιο στις ΔΕΚΟ έτσι ώστε σε καμία εταιρεία του δημοσίου να μην υπερβαίνει τα 1900 ευρώ μεικτά. Και ένα 100άρικο να μου κόψουν, το συνολικό «κουστούμι» θα ανέβει στα 6500 χιλιάρικα.
Είμαι τρίτεκνος. Πυροβολήστε με. Αφαιρέστε μου 6500 ευρώ από το ετήσιο εισόδημα των 22.000 ευρώ (είπαμε 25.000 ευρώ μαζί με τον ΟΓΑ). Αντέχω άλλωστε μια νέα μείωση της τάξεως του 20-25%. Μην ανησυχείτε. Με τα χρήματα που θα απομείνουν, θα μεγαλώσω τα τρία παιδιά και θα πληρώσω και τα χαράτσια σας. Βάλτε ενιαίο φόρο στα ακίνητα, αυξήστε το πετρέλαιο θέρμανσης. Αυξήστε και τα τσιγάρα. Δεν με νοιάζει. Θα το κόψω. Μόνο μην μου ζητάτε τα ρέστα για το γεγονός ότι η Ελλάδα «γράφει» περισσότερους θανάτους από ότι γεννήσεις. Εγώ το χρέος μου το έκανα. Και με πυροβολήσατε.

Bookmark and Share

2 σχόλια:

Ας είμαστε ευγενείς στο σχολιασμό.

Recent Posts

free counters
single russian women contatore visite website counter
Lamia Blogs