Subscribe Twitter Twitter

Παρασκευή, 29 Ιουνίου 2012

ΟΔΙΕ-ΙΝΤΡΑΛΟΤ: «Κάντο όπως ο ΟΠΑΠ»; - Απευθείας ανάθεση στα… μουλωχτά;



Σύμβαση με απευθείας ανάθεση έχει υπογραφεί, σύμφωνα με πληροφορίες του Euro2day.gr, μεταξύ του (υπό… ιδιωτικοποίηση) κρατικού οργανισμού ιπποδρομιών ΟΔΙΕ και της Intralot, χωρίς ωστόσο να υπάρξει καμία επίσημη ανακοίνωση εκ μέρους των δύο πλευρών. Και τούτο ενώ ο ΟΔΙΕ ανήκει αυτήν τη στιγμή κατά 100% στο κράτος, ενώ η Intralot είναι εισηγμένη εταιρία.

Το Εuro2day.gr προσπάθησε να επικοινωνήσει χθες τηλεφωνικά με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΔΙΕ κ. Ζαχαρή ώστε να έχει επίσημη τοποθέτηση για τα ανωτέρω, ωστόσο δεν υπήρξε ανταπόκριση ως αργά το βράδυ.

Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια νέου κεντρικού συστήματος και 700 τερματικών, εις αντικατάσταση του παλαιότερου που είχε προμηθευτεί ο ΟΔΙΕ για τη διεξαγωγή των ιπποδρομιακών στοιχημάτων - και πάλι από την Intralot!

Τα ερωτήματα είναι εύλογα.

Πέραν των γνωστών υποθέσεων με τον ΟΠΑΠπου επί σειρά ετών σύρεται -με υπαιτιότητα των διοικήσεών του και των πολιτικών τους προϊσταμένων- σε απευθείας αναθέσεις (κι αν κρίνουμε από την καθυστέρηση του τρέχοντος διαγωνισμού, ίσως υπάρξει και… συνέχεια;), τώρα έχουμε και την περίπτωση του ΟΔΙΕ, όπου αντί να γίνει διαγωνισμός φέρεται να έγινε -εν κρυπτώ στην προκειμένη περίπτωση- μία ακόμη απευθείας ανάθεση.

Δεδομένης της περιόδου, απαιτούνται αμέσως απαντήσεις στα εξής ερωτήματα:

-Είναι αληθές ότι με απευθείας ανάθεση ο ΟΔΙΕ δεσμεύτηκε με συστήματα της Intralotγια 2+1 χρόνια, ενώ μάλιστα βρίσκεται στα πρόθυρα ιδιωτικοποίησης και οι μετοχές του έχουν ήδη μεταβιβαστεί στο «καθ' ύλην» αρμόδιο ΤΑΙΠΕΔ;

-Πότε υπογράφηκε αυτή η σύμβαση;

-Για ποιο λόγο, εφόσον έτσι έχουν τα πράγματα, δεν έγιναν επίσημες ανακοινώσειςαπό τα εμπλεκόμενα μέρη;

-Αληθεύει ότι η σύμβαση στάλθηκε -και πότε;- προς έγκριση στο… ελεγκτικό συνέδριο(!) ώστε να «πιστοποιηθεί» η εγκυρότητά της, και μάλιστα με τη διαδικασία του επείγοντος;

-Ποιο είναι το τίμημα και ποιοι οι όροι αυτής της σύμβασης, σε σχέση και με άλλες υφιστάμενες συνεργασίες του ΟΔΙΕ στο θέμα του ιπποδρομιακού συστήματος και ιδιαίτερα σε σχέση με τη γαλλική PMU:

-Ποιες είναι οι ευθύνες της διοίκησης αν διαπιστωθεί ότι η σύμβαση υπεγράφη κάτω από συνθήκες «εκτάκτου ανάγκης» για λόγους που όμως ήταν γνωστοί εδώ και… χρόνια;

Θα μείνουμε προς το παρόν σε αυτά τα ερωτήματα, αναμένοντας επίσημες απαντήσεις το ταχύτερο.
Bookmark and Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ας είμαστε ευγενείς στο σχολιασμό.

Recent Posts

free counters