Έσπασαν τα τηλέφωνα του ΜΕΓΚΑ τη Δευτέρα το βράδυ, κατά τη διάρκεια της “Ανατροπής”... όπου ήταν προσκεκλημένη η κ. Αθηνά Δρέττα, οδοντίατρος, αποτυχούσα πολιτευτής του ΠΑΣΟΚ και δυστυχώς για τους συνταξιούχους, μέχρι πριν λίγες μέρες, Γενική Γραμματέας του Υπουργείου Εργασίας, με αρμοδιότητα το Ασφαλιστικό. Και βούϊξε το διαδίκτυο από σκωπτικά, θυμωμένα σχόλια.
Η κ. Δρέττα δεν είναι συμπαθής. Ούτε στον κόσμο του ΠΑΣΟΚ, ούτε ευρύτερα. Οι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ της έχουν αρνηθεί την είσοδο στη Βουλή τέσσερις φορές! (2004, 2007, 2009 και στις πρόσφατες εκλογές της 6ης Μαϊου). Αλλά η κ. Δρέττα δεν το βάζει κάτω: στοχοπροσηλωμένη στην πολιτική καριέρα από μικρή, κατάφερε να ανέρχεται δια των αποτυχιών, καλλιεργώντας τις κατάλληλες γνωριμίες- έχοντας όπως έλεγαν οι παλιότεροι “γερό δόντι” στους μηχανισμούς της εξουσίας.
Πώς αλλιώς εξηγείται ότι μία απλή οδοντίατρος με ειδίκευση στην “ακίνητη προσθετική” βρέθηκε στο τιμόνι του ασφαλιστικού συστήματος, στην πιο κρίσιμη στιγμή του;;; Γιατί προτιμήθηκε μία πολλάκις αποτυχούσα πολιτευτής γι’ αυτή τη θέση;;; Μήπως διαθέτει κάποιο “βαρύ” βιογραφικό και άφησε πίσω τους συνυποψηφίους της, στην απόλυτα αξιοκρατική και διαφανή διαδικασία που καθιέρωσε ο Γιώργος Παπανδρέου (αν ενθυμείσθε...) και ονομαζόταν opengov;
Αντίθετα.( Οπως θα σας εξηγήσουμε παρακάτω είναι και...πιο ελαφρύ, απ’ ότι θάπρεπε) Κανένα άλλο τυπικό προσόν πλην της ειδικότητος του οδοντιάτρου δεν διαθέτει η κ. Δρέττα. Καμμία σχέση με οικονομικές επιστήμες, διοίκηση, ο,τιδήποτε. Ούτε και είχε ιδέα, τί σημαίνει ασφαλιστικό, όπως η ίδια εξομολογήθηκε σε συνέντευξή της στο Κυριακάτικο Βήμα (25-7-20100). Πλην όμως αναπλήρωσε το κενό αυτό “με καθημερινή τριβή και πολλή μελέτη” (στην ίδια συνέντευξη) Στην καθομιλουμένη αυτό λέγεται “στου κασίδη το κεφάλι” και εν προκειμένω “κασίδης” υπήρξε ο ελληνικός λαός, που υπέστη όσα υπέστη τα τελευταία δύο χρόνια ΚΑΙ εξαιτίας της ασχετοσύνης τέτοιων ανθρώπων. Είναι χαρακτηριστική η φράση της τότε γραμματέως για τις διαπραγματεύσεις με την τρόικα, φράση που έδωσε και τον τίτλο στη συνέντευξη: “Μου ερχόταν να βάλω τα κλάματα”.
Αυτή η κυρία, λοιπόν, που της ερχόταν να βάλει τα κλάματα έναντι των σκληρών της τρόικας, διαπραγματευόταν τις τύχες εκατομμυρίων ανθρώπων στο πιο ευαίσθητο και κρίσιμο ζήτημα, το ασφαλιστικό. Κια προφανώς της ερχόταν να βάλει τα κλάματα, διότι δεν είχε ούτε τις γνώσεις ούτε το ανάστημα να τους βάλει στη θέση τους.
Πώς επελέγη, λοιπόν, από τον αλήστου μνήμης Γιώργο Παπανδρέου;;;Τί αλλο έχει το βιογραφικό της που την έκανε να πάρει τη θέση;;; Τίποτε. Μόνο δόντια.
Μπορούμε όμως να σας πούμε τί ΔΕΝ περιέχει το βιογαφικό της κ. Δρέττα: Ούτε κουβέντα για την 15ετή θητεία της στην ανανεωτική Αριστερά και τον Συνασπισμό!!!!Σιγή ιχθύος για τα χρόνια 1987 εώς 2002!!!! Τέτοιος σεβασμός στη νοημοσύνη και στη μνήμη των πολιτών!!!
Το δε πλέον πρόσφατο βιογραφικό της, στο προσωπικό της site, dretta.gr., δεν αναφέρει καν ότι υπήρξε (αποτυχούσα) υποψήφια βουλευτής του ΠΑΣΟΚ σε προηγούμενες εκλογές!!! Λες και απευθύνεται σε χρυσόψαρα...
Κι επειδή η σημασία είναι πάντα στη λεπτομέρεια, η φωτογραφία που κοσμεί την συνέντευξη της κ. Δρέττα στο ΒΗΜΑ, προέρχεται από παλαιότερη συνέντευξή της στο ΒΗΜΑDONNA (το δόντι στο συγκρότημα Λαμπράκη είναι... τραπεζίτης). Και η σημειολογία της είναι ισοπεδωτική: Η Αθηνά Δρέττα φωτογραφίζεται κρατώντας ένα βιβλίο. Οχι διαβάζοντας, ξεφυλλίζοντας, ένα βιβλίο. Κρατώντας ένα βιβλίο πολυσυζητημένο, όπως κάθε βιβλίο της Ζυράννας Ζατέλλη, με τρόπο “μισό λεπτό να δείξω την κουλτούρα μου”. Δηλαδή με το εξώφυλλο προς τα έξω, ώστε να βλέπει ο αναγνώστης πως η κ. Δρέττα διαβάζει “Το πάθος χιλιάδες φορές”....
Πώς αλλιώς εξηγείται ότι μία απλή οδοντίατρος με ειδίκευση στην “ακίνητη προσθετική” βρέθηκε στο τιμόνι του ασφαλιστικού συστήματος, στην πιο κρίσιμη στιγμή του;;; Γιατί προτιμήθηκε μία πολλάκις αποτυχούσα πολιτευτής γι’ αυτή τη θέση;;; Μήπως διαθέτει κάποιο “βαρύ” βιογραφικό και άφησε πίσω τους συνυποψηφίους της, στην απόλυτα αξιοκρατική και διαφανή διαδικασία που καθιέρωσε ο Γιώργος Παπανδρέου (αν ενθυμείσθε...) και ονομαζόταν opengov;
Αντίθετα.( Οπως θα σας εξηγήσουμε παρακάτω είναι και...πιο ελαφρύ, απ’ ότι θάπρεπε) Κανένα άλλο τυπικό προσόν πλην της ειδικότητος του οδοντιάτρου δεν διαθέτει η κ. Δρέττα. Καμμία σχέση με οικονομικές επιστήμες, διοίκηση, ο,τιδήποτε. Ούτε και είχε ιδέα, τί σημαίνει ασφαλιστικό, όπως η ίδια εξομολογήθηκε σε συνέντευξή της στο Κυριακάτικο Βήμα (25-7-20100). Πλην όμως αναπλήρωσε το κενό αυτό “με καθημερινή τριβή και πολλή μελέτη” (στην ίδια συνέντευξη) Στην καθομιλουμένη αυτό λέγεται “στου κασίδη το κεφάλι” και εν προκειμένω “κασίδης” υπήρξε ο ελληνικός λαός, που υπέστη όσα υπέστη τα τελευταία δύο χρόνια ΚΑΙ εξαιτίας της ασχετοσύνης τέτοιων ανθρώπων. Είναι χαρακτηριστική η φράση της τότε γραμματέως για τις διαπραγματεύσεις με την τρόικα, φράση που έδωσε και τον τίτλο στη συνέντευξη: “Μου ερχόταν να βάλω τα κλάματα”.
Αυτή η κυρία, λοιπόν, που της ερχόταν να βάλει τα κλάματα έναντι των σκληρών της τρόικας, διαπραγματευόταν τις τύχες εκατομμυρίων ανθρώπων στο πιο ευαίσθητο και κρίσιμο ζήτημα, το ασφαλιστικό. Κια προφανώς της ερχόταν να βάλει τα κλάματα, διότι δεν είχε ούτε τις γνώσεις ούτε το ανάστημα να τους βάλει στη θέση τους.
Πώς επελέγη, λοιπόν, από τον αλήστου μνήμης Γιώργο Παπανδρέου;;;Τί αλλο έχει το βιογραφικό της που την έκανε να πάρει τη θέση;;; Τίποτε. Μόνο δόντια.
Μπορούμε όμως να σας πούμε τί ΔΕΝ περιέχει το βιογαφικό της κ. Δρέττα: Ούτε κουβέντα για την 15ετή θητεία της στην ανανεωτική Αριστερά και τον Συνασπισμό!!!!Σιγή ιχθύος για τα χρόνια 1987 εώς 2002!!!! Τέτοιος σεβασμός στη νοημοσύνη και στη μνήμη των πολιτών!!!
Το δε πλέον πρόσφατο βιογραφικό της, στο προσωπικό της site, dretta.gr., δεν αναφέρει καν ότι υπήρξε (αποτυχούσα) υποψήφια βουλευτής του ΠΑΣΟΚ σε προηγούμενες εκλογές!!! Λες και απευθύνεται σε χρυσόψαρα...
Κι επειδή η σημασία είναι πάντα στη λεπτομέρεια, η φωτογραφία που κοσμεί την συνέντευξη της κ. Δρέττα στο ΒΗΜΑ, προέρχεται από παλαιότερη συνέντευξή της στο ΒΗΜΑDONNA (το δόντι στο συγκρότημα Λαμπράκη είναι... τραπεζίτης). Και η σημειολογία της είναι ισοπεδωτική: Η Αθηνά Δρέττα φωτογραφίζεται κρατώντας ένα βιβλίο. Οχι διαβάζοντας, ξεφυλλίζοντας, ένα βιβλίο. Κρατώντας ένα βιβλίο πολυσυζητημένο, όπως κάθε βιβλίο της Ζυράννας Ζατέλλη, με τρόπο “μισό λεπτό να δείξω την κουλτούρα μου”. Δηλαδή με το εξώφυλλο προς τα έξω, ώστε να βλέπει ο αναγνώστης πως η κ. Δρέττα διαβάζει “Το πάθος χιλιάδες φορές”....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ας είμαστε ευγενείς στο σχολιασμό.