Subscribe Twitter Twitter

Παρέμβαση - Τίτλοι Αναρτήσεων

Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Οι δηλώσεις ενός Δημοκράτη


Οι δηλώσεις ενός Δημοκράτη


Αίσθηση προκάλεσε η ενέργεια του συνταξιούχου Νίκου Λεμονή να… γιαουρτώσει τον Ευ. Βενιζέλο...  
Κύκλοι του Υπουργού Οικονομικών, αντιπροέδρου της κυβέρνησης και μοναδικού υποψήφιου για την προεδρία του ΠΑ.ΣΟ.Κ. δήλωσαν: «Πρόκειται για ένα ατυχές γεγονός από ένα προβληματικό άτομο. Είναι προφανείς οι ευθύνες  των υπεύθυνων διοργάνωσης της συνδιάσκεψης και της αιθούσης. Το θεωρούμε αμελητέο γεγονός».

Αυτό το «προβληματικό άτομο», όπως τον χαρακτηρίζουν οι κύκλοι του κ. Βενιζέλου είναι συνταξιούχος του ΝΑΤ, απόμαχος ναυτικός και οι δηλώσεις που έκανε στην εφημερίδα«δημοκρατία», μόνο «προβληματικό άτομο» δε σκιαγραφούν.

«Είμαι άνθρωπος με ενάμιση πόδι. Είμαι ανάπηρος. Διαβητικός, όχι μαϊμού. Το’ πα και του Λοβέρδου πρόπερσι, το’ πα και στην Κατσέλη το θέμα μου, το’ πα και σε πολλούς άλλους, κακό χρόνο να’ χουνε. Είμαι οργανωμένος Πασόκος, με ξέρουνε. Το κίνητρο του γιαουρτώματος; Το είπα και έξω στα κανάλια, αλλά δεν το έδειξε κανένας. Το κόψανε. Είμαι απόμαχος ναυτικός. Ήρθε ο Βενιζέλος και με νόμο λέει ότι θα βάλουνε τους ναυτικούς με μηδέν εισόδημα και πάνω να τους φορολογήσουν με 7%. Με ποιο δικαίωμα; Μας ρώτησαν εμάς αυτοί οι κύριοι που στερηθήκαμε οικογένεια, που παλεύαμε τόσα χρόνια και θαλασσοπνιγόμασταν με καιρούς, μέσα στα κύματα, ενισχύαμε την εθνική οικονομία με ναυτιλιακό συνάλλαγμα και τώρα έρχονται με παράλογο τρόπο και μας φορολογούν; Εγώ τράβηξα ανένδοτο αγώνα και ήμουν στο 1-1-4. Ήμουν στη γενιά με τον παππού του Γιώργου Παπανδρέου. Ήμουν μαζί με έναν ακόμα στην παρέα που κάψαμε την εφημερίδα «Τα Νέα». Έχω κάνει αγώνες για τη μεγάλη δημοκρατική παράταξη».

Σχετικά με το περιστατικό και την απομάκρυνσή του είπε: «Δε με χτύπησαν, αλλά βεβιασμένα με έσυραν έξω, τσουβαλάτο. Τους είπα, βέβαια, αφήστε με γιατί θα σηκώσω την πατερίτσα και θα αρχίσω να σας κοπανάω».

Στην ερώτηση της εφημερίδας σχετικά με τις φήμες που διαδόθηκαν ότι ήταν βαλτός του Καχριμάκη ή της οικογένειας Παπανδρέου, απάντησε: «Όχι αυτό είναι ψέμα κι όποιος το’ χει πει να έρθει μπροστά μου και σαν πατριώτης Έλληνας έχω κάνει αγώνα και κατά των λαθρομεταναστών».

Σχετικά με το ποιον θα ψήφιζε για αρχηγό του ΠΑ.ΣΟ.Κ.: «Αυτή τη στιγμή δε με εκφράζει κανένας. Εγώ θέλω καθαρούς ανθρώπους, να λένε καθαρές κουβέντες, να φοράνε παντελόνια, κι όχι κοντοβράκηδες, να τα έχουν κατεβασμένα και να έρχονται οι Ευρωπαίοι να μας κάνουν αυτά. Εγώ δεν είμαι κοντοβράκης. Εγώ το φοράω το παντελόνι  και το λέω. Και φέρω την ευθύνη των πράξεών μου. Εγώ το 1965 φώναζα μπροστά στο παλάτι να γίνουν πανεπιστήμια, να έχουμε ψωμί, δουλειά και υγεία. Θα φοβηθώ το Βενιζέλο; Εγώ φώναζα πότε θα κάνει ξαστεριά στον Μητσοτάκη, στην Ηρρώδου του Αττικού. Και θα φοβηθώ αυτούς τώρα;».

Στο ερώτημα πως μπήκε στο χώρο της συνεδρίασης παρόλα τα μέτρα ασφαλείας: «Μα τι λέτε; Ποιος θα με σταματήσει; Εγώ κυκλοφορώ χωρίς φόβο με ένα βενζινοκίνητο αναπηρικό καροτσάκι και με την ελληνική σημαία δίπλα μου. Εδώ είμαι, ας έρθουν να με βρουν».
Πηγή:epikaira.gr
Bookmark and Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ας είμαστε ευγενείς στο σχολιασμό.

Recent Posts

free counters
single russian women contatore visite website counter
Lamia Blogs