Γράφει η Σοφία Βούλτεψη
Μπορεί να μην έχει νόημα να κλαίει κανείς πάνω από το χυμένο γάλα, αλλά επειδή στην περίπτωση της Ελλάδας το γάλα δεν χύθηκε άπαξ, αλλά συνεχίζει να χύνεται αυτή τη στιγμή που μιλάμε και μέχρι να στραγγίξει εντελώς η χώρα και επειδή κάποιοι οικονομικοί σύμβουλοι του πρωθυπουργού μας προτρέπουν (εκ μέρους του εργοδότη τους) να αποδεχθούμε την μοίρα μας, οφείλουμε να ασχοληθούμε με ορισμένα θέματα με τα οποία εκτός από τους ιστορικούς του μέλλοντος, ελπίζουμε να ασχοληθούν και οι δικαστές.
Επειδή δε όλοι αυτοί οι κύριοι θεωρούν γραφικούς όσους υποστηρίζουν πως τούτη την ύστατη ώρα η Ελλάδα οφείλει να βάλει στο τραπέζι όλα τα όπλα της – κάτι που ουδέποτε έπραξαν οι κλαψουρίζοντες του Μνημονίου, με αποτέλεσμα να οδηγηθεί η χώρα από το ένα Μνημόνιο στο άλλο και με χαριστική βολή το PSI της υποδούλωσης και της πλήρους απώλειας της εθνικής κυριαρχίας – οφείλουμε να υπενθυμίζουμε ότι τα όπλα αυτά εξακολουθούν να υπάρχουν.
Επίσης: Επειδή όλοι αυτοί οι γελοίοι που υποδύονται τους παντογνώστες υπομειδιούν ακόμη και με την απλή αναφορά της λέξης «διαπραγμάτευση», αρνούμενοι στην ουσία ότι την χώρα σου πρέπει να την υπερασπίζεσαι μέχρι την τελευταία στιγμή, οφείλουμε να αναφερθούμε στο μεγαλύτερο από τα διαπραγματευτικά όπλα της χώρας – που όμως ουδέποτε μπήκε στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων.
Αν, βέβαια, υπήρξε τραπέζι διαπραγματεύσεων πουθενά αλλού εκτός από την φαντασία της γνωστής τριάδας της καταστροφής (Παπανδρέου, Παπακωνσταντίνου και Βενιζέλου).
Όλοι γνωρίζουν πως οι ηγέτες της ΕΕ είναι ειδικοί στο να λαμβάνουν αποφάσεις που ούτε σκοπεύουν, ούτε μπορούν, ούτε θέλουν να εφαρμόσουν.
Μια από αυτές βρίσκεται γραμμένη στην περίφημη Συνθήκη της Λισαβόνας που μετά κόπων και βασάνων και διαφόρων δημοψηφισμάτων κυρώθηκε από τις ευρωπαϊκές χώρες.
Η Συνθήκη προβλέπει την δημιουργία ευρωπαϊκού οργανισμού άμυνας και από κοινού δράση, βάσει της γνωστής «ρήτρας αλληλεγγύης».
Φυσικά, κάτι τέτοιο ουδέποτε συνέβη. Αν η συγκεκριμένη πρόνοια είχε εφαρμοστεί, η Ελλάδα δεν θα χρειαζόταν να αιμορραγεί σε εξοπλισμούς.
Αλλά βέβαια οι δανειστές μας – ξέρετε όλοι αυτοί που, σύμφωνα με τον διευθυντή του Οικονομικού Γραφείου του πρωθυπουργού ορθώς θέλουν να μας τιμωρήσουν – το πήγαν πίσω παραπίσω, διότι θα οι πολεμικές βιομηχανίες τους θα έχαναν τον καλύτερό τους πελάτη στην Ευρώπη και τον δεύτερο καλύτερο μετά την Τουρκία στον κόσμο.
Έτσι, η Ελλάδα συνέχισε να πληρώνει από 3 ως 5 δις ευρώ τον χρόνο σε εξοπλισμούς. Και να βάζει και διαιτητές τους ίδιους τους εμπόρους των όπλων όσον αφορά στο πότε πρέπει να καταγράφει τα θηριώδη ποσά που πληρώνει – κατά την παραγγελία ή την παράδοση.
Επί σαράντα χρόνια πληρώνει αυτά τα ποσά η Ελλάδα. Και συνεχίζει να τα πληρώνει και μετά την υπογραφή της Συνταγματικής Συνθήκης, τον Αύγουστο του 2005 (που δεν εφαρμόστηκε) και μετά τη Συνθήκη της Λισαβόνας, τον Δεκέμβριο του 2007 (που επίσης δεν εφαρμόστηκε και τώρα βαίνει προς αναθεώρηση).
Έτσι η Ελλάδα συνεχίζει να ψωνίζει και, κυρίως, να ξοδεύει απίθανα ποσά όχι μόνο για να εξοπλίζεται έναντι της Τουρκίας (την οποία όποτε τους βολεύει οι Ευρωπαίοι αποκαλούν «ταραξία» και «τρομοκράτη»), αλλά και για να βρίσκεται σε διαρκείς αερομαχίες στο Αιγαίο, αλλά και διατηρώντας μεγάλες δυνάμεις λιμενικού για να κυνηγάει τις τουρκικές κορβέτες που συστηματικά παραβιάζουν τα ελληνικά χωρικά ύδατα.
Κατά μέσο όρο μετρούμε 50.000 ώρες πτήσης ετησίως και πάνω από 12.000 παραβάσεις και παραβιάσεις τον χρόνο, που κοστίζουν πάνω από 60 εκ ευρώ – αεροπλάνα, βενζίνες, μισθοί για να μην μιλήσουμε για το κόστος σε ανθρώπινες ζωές και τη διαρκή ετοιμότητα.
Κάθε αναχαίτιση κοστίζει πάνω από 6.000 ευρώ και το ανά ώρα κόστος ενός αεροπλάνου ξεπερνά τα 10.000 ευρώ.
Για να καταλάβετε, πληρώνουμε κάθε χρόνο 1 τρις παλιές δραχμές (που τώρα θέλουν να τις… ξανακαινουργιώσουν και μας απειλούν με την επιστροφή σ’ αυτές).
1 τρις επί σαράντα χρόνια, κάντε τον λογαριασμό – κι’ αν δεν μπορείτε, ζητείστε το από τους οικονομικούς συμβούλους του πρωθυπουργού.
Αν θέλουν (οι οικονομικοί σύμβουλοι του πρωθυπουργού, αλλά και ο ίδιος ως επιφανής οικονομολόγος) μπορούν να τα αφαιρέσουν από το χρέος – αρκεί να ξεπεράσουν την κρίση μαζοχισμού.
Μια μικρή αναδρομή στα δύο μνημονιακά χρόνια ίσως τους πείσει:
Τρίτη, 13 Δεκεμβρίου 2011: Ένας σχηματισμός τουρκικών μαχητικών αποτελούμενος από έξι αεροσκάφη πραγματοποίησε χθες στο κεντρικό Αιγαίο 2 παραβιάσεις και μια παράβαση. Νωρίτερα, δύο CN-235 πραγματοποίησαν στο κεντρικό και νοτιοανατολικό Αιγαίο 10 παραβιάσεις και 3 παραβάσεις. Όλα τα αεροσκάφη αναχαιτίστηκαν και αναγνωρίστηκαν σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες, κατά πάγια πρακτική.
Την ίδια περίοδο, εισήλθε στα χωρικά μας ύδατα, μεταξύ Εύβοιας και Άνδρου, η τουρκική κορβέτα BEYKOZ. Το τουρκικό πλοίο, που είχε βγει το Αιγαίο από το λιμάνι της Σμύρνης, κινήθηκε μεταξύ Κέας – Κύθνου, δυτικά της Μήλου, με ανατολική πορεία μεταξύ Σαντορίνης – Ίου και εξήλθε το πρωί στις 6.00 της 1ης Δεκεμβρίου βορειοανατολικά της Ανάφης. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΓΕΕΘΑ, πλοία και μέσα του Πολεμικού Ναυτικού παρακολουθούσαν το τουρκικό σκάφος, σε όλη τη διάρκεια του πλου του.
Τετάρτη, 16 Νοεμβρίου 2011: Στο FIR Αθηνών εισήλθαν στις 15.30 δύο τουρκικά αεροσκάφη τύπου RF-4 (φωτογραφικά Φάντομ) πετώντας πάνω από το Καστελόριζο σε ύψος μόλις 10.00 ποδιών (300 μέτρα). Τα τουρκικά αεροσκάφη παρέμειναν για 1 λεπτό στο FIR Αθηνων προτού αποχωρήσουν.
Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2011: Ανέβηκε ξαφνικά το θερμόμετρο των ελληνοτουρκικών σχέσεων σήμερα στους ουρανούς του Αιγαίου με αερομαχίες και εμπλοκές σε τρεις περιπτώσεις – η μία ιδιαίτερα σκληρή. Μόλις οι Τούρκοι είδαν τα ελληνικά αεροσκάφη, έστρεψαν τα δικά τους εναντίον τους με σκοπό να εμποδίσουν την “καταγραφή” του αριθμού τους που είναι απαραίτητος για τα διπλωματικά διαβήματα.
Η πρώτη εμπλοκή έγινε λίγο πριν τις 11 μ και οι άλλες δυο στις 3.30 μ. Από τούρκικης πλευράς ενεπλάκησαν 6 F-16 και από ελληνικής ανάλογος αριθμός αναχαιτιστικών. Τα τουρκικά αεροσκάφη – 12 συνολικά, τα 8 οπλισμένα – παραβίασαν χθες και 3 φορές τον εθνικό εναέριο χώρο.
Δευτέρα, 2 Μαΐου 2011: Δύο σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών αποτελούμενοι συνολικά από εννέα αεροσκάφη προκάλεσαν σήμερα στο βόρειο, κεντρικό και νότιο Αιγαίο τρεις παραβάσεις και πέντε παραβιάσεις.
Δευτέρα, 2 Μαϊου 2011: Από το στενό Κέας-Κύθνου και το στενό Καφηρέα πρόκειται να διέλθει τις απογευματινές και βραδινές ώρες της 2ας Μαΐου το τουρκικό υποβρύχιο Preveze το οποίο συμμετείχε στην επιχείρηση Unified Protestor και βρίσκεται δυτικά Σερίφου, εκτελώντας προγραμματισμένο πλου επιστροφής στα στενά Ελλησπόντου.
Όπως σημειώνει σε σχετική του ανακοίνωση το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού, καθ’ ’ όλη τη διάρκεια της κίνησής του στα ελληνικά χωρικά ύδατα το υποβρύχιο θα παρακολουθείται από ελληνικό πολεμικό πλοίο.
Τετάρτη, 27 Απριλίου 2011: Δύο σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών, αποτελούμενοι συνολικά από 16 αεροσκάφη, τα οκτώ εκ των οπλισμένα, πραγματοποίησαν σήμερα στο βόρειο και κεντρικό Αιγαίο δύο παραβάσεις και δύο παραβιάσεις.
Τρίτη, 26 Απριλίου 2011: Σχηματισμός τουρκικών μαχητικών αποτελούμενος συνολικά από εννέα αεροσκάφη – τα τέσσερα οπλισμένα – προκάλεσαν σήμερα στο βόρειο, κεντρικό και νότιο Αιγαίο τρεις παραβάσεις και τρεις παραβιάσεις.
Πέμπτη, 21 Απριλίου 2011: Δύο σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών αποτελούμενοι συνολικά από 14 αεροσκάφη, τα έξι εκ των οποίων οπλισμένα, πραγματοποίησαν σήμερα στο βόρειο και κεντρικό Αιγαίο δύο παραβάσεις και πέντε παραβιάσεις.
Τετάρτη, 20 Απριλίου 2011: Δύο σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών, αποτελούμενοι από συνολικά 16 αεροσκάφη, εκ των οποίων τα οκτώ οπλισμένα, προχώρησαν σήμερα σε δύο παραβάσεις και τέσσερις παραβιάσεις στο βόρειο και κεντρικό Αιγαίο.
Δευτέρα, 18 Απριλίου 2011: Δύο σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών αποτελούμενοι συνολικά από 14 αεροσκάφη – τα έξι οπλισμένα – προκάλεσαν σήμερα στο βόρειο και κεντρικό Αιγαίο δύο παραβάσεις και πέντε παραβιάσεις.
Τετάρτη, 13 Απριλίου 2011: Δύο σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών αποτελούμενοι συνολικά από 17 αεροσκάφη, τα οκτώ εκ των οποίων οπλισμένα, προκάλεσαν σήμερα στο βόρειο και κεντρικό Αιγαίο τρεις παραβάσεις και τέσσερις παραβιάσεις.
Τετάρτη, 6 Απριλίου 2011: Δύο σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών αποτελούμενοι συνολικά από 16 αεροσκάφη – τα οκτώ οπλισμένα – προκάλεσαν σήμερα στο βόρειο και κεντρικό Αιγαίο δύο παραβάσεις και τρεις παραβιάσεις.
Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2011 (παραμονή της εθνικής γιορτής, για να μην ξεχνιόμαστε): Δύο σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών αποτελούμενοι συνολικά από 11 αεροσκάφη – τα δύο οπλισμένα – προκάλεσαν σήμερα στο βόρειο και κεντρικό Αιγαίο τρεις παραβάσεις και τέσσερις παραβιάσεις.
Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2011: Σε διάβημα προς το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών προέβη η Ελλάδα, μετά από νέα τουρκική πρόκληση. Η Άγκυρα εξέδωσε αγγελία προς ναυτιλλομένους δίνοντας άδεια σε ιταλικό ερευνητικό πλοίο να πραγματοποιήσει εργασίες σε θαλάσσια περιοχή ελληνικής δικαιοδοσίας.
Τρίτη, 22 Μαρτίου 2011: Δύο σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών αποτελούμενοι συνολικά από 14 αεροσκάφη προκάλεσαν σήμερα στο βόρειο και κεντρικό Αιγαίο δύο παραβάσεις και τέσσερις παραβιάσεις.
Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2011: Δύο σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών αποτελούμενοι από 16 αεροσκάφη, τα οκτώ εκ των οποίων οπλισμένα, προκάλεσαν σήμερα στο βόρειο και κεντρικό Αιγαίο δύο παραβάσεις και τέσσερις παραβιάσεις.
Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2011: Δύο σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών αποτελούμενοι από οκτώ αεροσκάφη προκάλεσαν σήμερα στο βόρειο και κεντρικό Αιγαίο δύο παραβάσεις και έξι παραβιάσεις.
Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2011: Δύο σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών αποτελούμενοι από 14 αεροσκάφη – τα έξι οπλισμένα – προκάλεσαν χθες στο κεντρικό Αιγαίο δύο παραβάσεις και έξι παραβιάσεις.
Τετάρτη, 16 Μαρτίου 2011: Τρεις σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών αποτελούμενοι από 16 αεροσκάφη – τα τέσσερα οπλισμένα – προκάλεσαν σήμερα στο βόρειο και κεντρικό Αιγαίο τρεις παραβάσεις και έξι παραβιάσεις.
Τρίτη, 15 Μαρτίου 2011: Τρεις σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών αποτελούμενοι από 16 αεροσκάφη – τα τέσσερα οπλισμένα – προκάλεσαν σήμερα στο βόρειο, νότιο και κεντρικό Αιγαίο τρεις παραβάσεις και τρεις παραβιάσεις.
Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2011: Δύο σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών αποτελούμενοι συνολικά από 15 αεροσκάφη – τα έξι οπλισμένα – προκάλεσαν σήμερα στο βόρειο και κεντρικό Αιγαίο τρεις παραβάσεις και έξι παραβιάσεις.
Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2011: Σε νέα προκλητική ενέργεια προέβη το τουρκικό Πολεμικό Ναυτικό στο Αιγαίο, καθώς τουρκική κορβέτα εισήλθε στις 20:30 της Δευτέρας στα εθνικά χωρικά ύδατα, μεταξύ Σκύρου και Εύβοιας.
Συγκεκριμένα, η τουρκική κορβέτα Bartin, αποπλέοντας από λιμένα Σμύρνης, κινήθηκε με νότια πορεία μεταξύ Χίου και τουρκικών παραλίων. Στη συνέχεια έπλευσε νοτίως Χίου και ακολούθησε δυτική πορεία πλέοντας σε διεθνή ύδατα. Στις 20:30 εισήλθε εντός των Εθνικών Χωρικών Υδάτων, μεταξύ Σκύρου – Εύβοιας με βόρεια πορεία. Καθ’ όλη τη διάρκεια του πλου την τουρκική Φρεγάτα παρακολουθούσαν μονάδες του Πολεμικού Ναυτικού.
Παρασκευή, 4 Μαρτίου 2011: Ένας σχηματισμός τουρκικών μαχητικών αποτελούμενος από έξι αεροσκάφη – τα δύο οπλισμένα – προκάλεσαν σήμερα στο κεντρικό Αιγαίο μία παράβαση και τρεις παραβιάσεις.
Τρίτη, 1 Μαρτίου 2011: Δύο σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών αποτελούμενοι συνολικά από 14 αεροσκάφη – τα έξι οπλισμένα – προκάλεσαν σήμερα στο βόρειο και κεντρικό Αιγαίο δύο παραβάσεις και τέσσερις παραβιάσεις.
Δευτέρα, 28 Φεβρουαρίου 2011: Δύο σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών αποτελούμενοι συνολικά από 17 αεροσκάφη – τα οκτώ οπλισμένα – προκάλεσαν σήμερα στο βόρειο, κεντρικό και νότιο Αιγαίο τέσσερις παραβάσεις και πέντε παραβιάσεις.
Παρασκευή, 25 Φεβρουαρίου 2011: Τέσσερις σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών αποτελούμενοι συνολικά από οκτώ αεροσκάφη προκάλεσαν σήμερα στο κεντρικό Αιγαίο τέσσερις παραβάσεις και οκτώ παραβιάσεις.
Τρίτη, 22 Φεβρουαρίου 2011: Τέσσερις σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών αποτελούμενοι συνολικά από 16 αεροσκάφη – τα τέσσερα οπλισμένα – προκάλεσαν σήμερα στο βόρειο και κεντρικό Αιγαίο δύο παραβάσεις και δώδεκα παραβιάσεις.
Δευτέρα, 21 Φεβρουαρίου 2011: Δύο σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών αποτελούμενοι συνολικά από 14 αεροσκάφη – τα έξι οπλισμένα – προκάλεσαν σήμερα στο βόρειο και κεντρικό Αιγαίο δύο παραβάσεις και εννέα παραβιάσεις.
Πέμπτη, 10 Φεβρουαρίου 2011: Δύο σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών αποτελούμενοι συνολικά από 15 αεροσκάφη – τα έξι οπλισμένα – προκάλεσαν σήμερα στο βόρειο, κεντρικό και νότιο Αιγαίο τρεις παραβάσεις και 13 παραβιάσεις.
Την ίδια περίοδο, η τουρκική κορβέτα Μποντρούμ εισήλθε στα ελληνικά χωρικά ύδατα.
Τρίτη, 8 Φεβρουαρίου 2011: Δύο σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών αποτελούμενοι συνολικά από 14 αεροσκάφη – τα έξι οπλισμένα – προκάλεσαν σήμερα στο κεντρικό Αιγαίο δύο παραβάσεις και πέντε παραβιάσεις.
Πέμπτη, 3 Φεβρουαρίου 2011: Δύο σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών αποτελούμενοι συνολικά από 14 αεροσκάφη – τα έξι οπλισμένα – προκάλεσαν σήμερα στο βόρειο και κεντρικό Αιγαίο δύο παραβάσεις και τρεις παραβιάσεις.
Δευτέρα, 31 Ιανουαρίου 2011: Τρεις σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών – αποτελούμενοι συνολικά από 21 αεροσκάφη – προκάλεσαν σήμερα στο βόρειο και κεντρικό Αιγαίο τέσσερις παραβάσεις και τρεις παραβιάσεις.
Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011: Δύο σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών αποτελούμενοι από 14 αεροσκάφη – τα έξι οπλισμένα – προκάλεσαν σήμερα στο κεντρικό Αιγαίο επτά παραβιάσεις και δύο παραβάσεις, ακριβώς την ώρα που στη Βουλή ξεκινούσε προ ημερησίας συζήτηση για τα εθνικά!
Παρασκευή, 21 Ιανουαρίου 2011: Τρεις σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών αποτελούμενοι συνολικά από οκτώ αεροσκάφη προκάλεσαν σήμερα στο βόρειο και κεντρικό Αιγαίο τρεις παραβιάσεις και μία παράβαση.
Τρίτη, 11 Ιανουαρίου 2011: Δύο σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών αποτελούμενοι από 20 αεροσκάφη – τα έξι οπλισμένα – προκάλεσαν σήμερα στο βόρειο και κεντρικό Αιγαίο οκτώ παραβάσεις και πέντε παραβιάσεις.
Δευτέρα, 10 Ιανουαρίου 2011: Σχηματισμός τουρκικών μαχητικών αποτελούμενος συνολικά από οκτώ αεροσκάφη – τα τέσσερα οπλισμένα – προκάλεσαν σήμερα στο κεντρικό και βόρειο Αιγαίο μία παράβαση και τέσσερις παραβιάσεις. (Αυτό ήταν δώρο για την επίσκεψη του κ. Παπανδρέου στο Ερζερούμ, στις 7 Ιανουαρίου)
Τρίτη, 26 Οκτωβρίου 2010: Δύο σχηματισμοί τουρκικών μαχητικών αποτελούμενοι συνολικά από 15 αεροσκάφη – τα έξι οπλισμένα – προκάλεσαν σήμερα στο βόρειο και κεντρικό Αιγαίο τρεις παραβάσεις και τέσσερις παραβιάσεις.
Τετάρτη, 13 Οκτωβρίου 2010: Σχηματισμός τουρκικών μαχητικών αποτελούμενος συνολικά από οκτώ αεροσκάφη προκάλεσε σήμερα στο βόρειο και κεντρικό Αιγαίο τρεις παραβιάσεις.
Τα παραπάνω είναι ενδεικτικά. Προσθέστε σε όλα αυτά τις «κρουαζιέρες» του Πίρι Ρέις και του Κεμάλ Ρέις που τον Οκτώβριο του 2010 έφθασε ως το Σούνιο, καθώς και τις πτήσεις πάνω από Αγαθονήσι και Φαρμακονήσι (κατά προτίμηση την ημέρα της εορτής των Αρχαγγέλων).
Το Νοέμβριο του 2010 πραγματοποίησαν τριπλή υπερπτήση πάνω από τα νησιά, στην οποία συμμετείχαν έξι τουρκικά αεροσκάφη, από τα οποία τα τέσσερα ήσαν F-16 και τα δύο αεροφωτογραφικά Φάντομ. Τα έξι αεροπλάνα πέταξαν πρώτα πάνω από το Φαρμακονήσι και αμέσως μετά πάνω από το Αγαθονήσι, από όπου πέταξαν και μια δεύτερη φορά.
Σημειώστε ότι οι ανακοινώσεις συνοδεύονται πάντα από την ίδια διαβεβαίωση: «Όλα τα αεροσκάφη αναγνωρίστηκαν και αναχαιτίστηκαν σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες, κατά πάγια τακτική».
Δεν σημαίνει αυτό κανένα κόστος; Προφανώς.
Δεν κινδυνεύουν καθημερινά Έλληνες (αντιπαραγωγικοί) πολίτες; Προφανώς.
Δεν μπαίνουν όλα αυτά στον λογαριασμό του χρέους; Προφανώς.
Δεν εισπράττουν από όλα αυτά οι μεγάλες πολεμικές βιομηχανίες των δανειστών μας; Προφανώς.
Μήπως να στείλουμε στις αερομαχίες τους εκπροσώπους τους;
Αν και θα είχε περισσότερο γούστο να στείλουμε τους οικονομικούς συμβούλους του πρωθυπουργού.
Αφού τους αρέσει το σασπένς με τη δραχμή, σίγουρα θα την ευχαριστηθούν μια αερομαχία. Θα ανέβει η αδρεναλίνη τους.
Πού ξέρετε, μπορεί να είμαστε και τυχεροί – αρκεί να διασωθεί ο κανονικός πιλότος…
Υ.Γ. Τα τελευταία επεισόδια είναι χθεσινά. Όπως πληροφορηθήκαμε με μια ανακοίνωση τεσσάρων αράδων, «τουρκικό ελικόπτερο S-70 εισήλθε στο FIR Αθηνών στις 14:51, πραγματοποίησε υπέρπτηση στη νήσο Ρω στα 200 πόδια στις 15:24 και εξήλθε του FIR Αθηνών στις 15:30. Στην περιοχή έσπευσε ζεύγος αεροσκαφών αναχαίτισης της Πολεμικής Αεροπορίας».
Επίσης χθες, τουρκικά αεροσκάφη εισήλθαν για άλλη μια φορά βράδυ στο FIR Aθηνών, μεταξύ Λέσβου και Χίου, χωρίς να καταθέσουν σχέδια πτήσεως.Καταγράφηκαν 2 παραβάσεις των κανόνων εναέριας κυκλοφορίας του FIR Αθηνών που εξελίχθηκαν σε 5 παραβιάσεις του εθνικού εναερίου χώρου.
Τα τουρκικά αεροσκάφη αναγνωρίσθηκαν και αναχαιτίσθηκαν από αντίστοιχα ελληνικά μαχητικά και εγκατέλειψαν το FIR Αθηνών, πετώντας μεταξύ Χίου και Σάμου περί τις 20:40 μ.μ.
Τα τουρκικά αεροσκάφη αναγνωρίσθηκαν και αναχαιτίσθηκαν από αντίστοιχα ελληνικά μαχητικά και εγκατέλειψαν το FIR Αθηνών, πετώντας μεταξύ Χίου και Σάμου περί τις 20:40 μ.μ.
Μήπως κανένας από τους πάνσοφους οικονομικούς συμβούλους του πρωθυπουργού μπορεί να μας πει το κόστος όλων αυτών; Διότι το δικό τους (κόστος) το γνωρίζουμε, το έχουμε νιώσει στο πετσί μας…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ας είμαστε ευγενείς στο σχολιασμό.