Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010
Οι διαπλεκόμενοι πολιτικοί να πληρώσουν τον ΟΣΕ, όχι οι εργαζόμενοι
Ενα ακόμη μέτωπο αποφάσισε να ανοίξει η κυβέρνηση αμέσως μόλις έκλεισε αυτό με τους μεταφορείς. Πρόκειται για τον ΟΣΕ με το νομοσχέδιο να παίρνει το πράσινο φως από το υπουργικό συμβούλιο. Σύμφωνα με τα κυβερνητικά στελέχη δε θα απολυθεί κανένας αλλά το προσωπικό θα μειωθεί κατά 2.350 περίπου με συνταξιοδοτήσεις και μετατάξεις σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες. Επίσης, θα παραχωρηθεί σε στρατηγικό επενδυτή το 49% και το management της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα περικοπούν ζημιογόνες γραμμές ενώ έρχονται αυξήσεις – φωτιά στα εισιτήρια από τον επόμενο Ιανουάριο.
Σε ότι αφορά τις μετατάξεις, θα ακολουθηθεί στην αρχή η προαιρετική μετάταξη σε άλλη υπηρεσία, κι αν δεν συμπληρωθεί ο αριθμός των 1.350 τότε θα γίνει υποχρεωτική μετακίνηση.
Αναφορικά με τους μισθούς, το νομοσχέδιο θα προβλέπει ότι θα τηρηθούν οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας αλλά θα πέσει μεγάλο τσεκούρι στα επιδόματα ώστε αυτά να μην ξεπερνούν το 10%-15% του μισθού. Δεν μπορεί εργαζόμενοι στον ΟΣΕ να αμείβονται με ετήσιο μισθό πάνω από 70.000 ευρώ, διαμηνύει η κυβέρνηση, ενώ από την πλευρά των εργαζόμενων τονίζουν ότι αυτοί είναι ελάχιστοι και είναι golden boys που ευνοήθηκαν από τις εκάστοτε κυβερνήσεις.
Το συνολικό χρέος του ΟΣΕ ανέρχεται σε 10 δισ. ευρώ ενώ κάθε χρόνο μπαίνει μέσα ακόμη 1 δισ. ευρώ.
Επίσης, στα χέρια του Δ. Ρέππα υπάρχει έκθεση στην οποία καταγράφονται σημεία και τέρατα για απίστευτες ιστορίες ρεμούλας, υπερτιμολογήσεων, συμβάσεων από τις οποίες έφαγε πολύς κόσμος χρήμα και το κυριότερο παραχωρήσεις ακινήτων σε ημετέρους χωρίς να δίνεται καν ενοίκιο ενώ ο Οργανισμός πλήρωνε ακόμη και το ρεύμα.
Και όλη αυτή η ρεμούλα είναι διαχρονική, ξεκινά τουλάχιστον από το 1999 και έπειτα.
Ωστόσο, μπορεί πολλοί εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο να έχουν ευθύνες για το κατάντημα αυτό όμως το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης πρέπει να επωμιστούν οι εκάστοτε κυβερνήσεις και οι διορισμένες διοικήσεις στον ΟΣΕ.
Κατ’ αρχάς τα 10 δισ. χρέος δεν έγινε μόνο και μόνο επειδή κάποια golden boys παίρνουν απίστευτους για το δημόσιο μισθούς. Τα λεφτά αυτά δόθηκαν για να γίνουν επενδύσεις, εκσυγχρονισμός του δικτύου, αξιοποίηση της περιουσίας. Αν δεν έγιναν, κάποιοι πρέπει να πάνε φυλακή διότι με τον τρόπο αυτό απαξίωσαν τον Οργανισμό.
Επίσης, οι κυβερνήσεις και οι πολιτικοί όλων των κομμάτων είναι αυτοί που παίζουν παιχνίδια στην πλάτη του ΟΣΕ. Κάνουν κοινωνική πολιτική με φθηνά ή δωρεάν εισιτήρια, διατηρούν ζημιογόνες γραμμές αρκεί μόνο να περνούν δίπλα από κάποιο… κεφαλοχώρι στην ελληνική επαρχία, αλλά κανείς να μην το επιλέγει για τη μεταφορά του.
Ο ΟΣΕ είναι μια Ολυμπιακή δέκα φορές χειρότερη και πολύ δύσκολα θα επιτευχθεί η εξυγίανσή της. Οι δεσμεύσεις στο Μνημόνιο κάνουν λόγο για ριζικές αλλαγές μέχρι την άνοιξη του 2011. Για να δούμε θα τολμήσει η κυβέρνηση να βάλει το μαχαίρι στο κόκαλο ή θα κάνει πάλι τις γνωστές πολιτικές της που οδηγούν στο χάος και την κοινωνική αναταραχή;
antinews.gr
Αναρτήθηκε από
Unknown
στις
08:55
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Ετικέτες
Εργασιακά,
Πολιτική
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ας είμαστε ευγενείς στο σχολιασμό.