“Δεν µπορεί µια εταιρεία να αλλάξει την τιµολογιακή πολιτική της µόνο επειδή υπάρχει µια ανακοίνωση από κάποιον πολιτικό”.
Ψιλό γαζί άρχισαν πλέον να δουλεύουν τους υπουργούς τα (πραγματικά) αφεντικά της οικονομίας, και ο υπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κ. Χρυσοχοΐδης δεν πρέπει να αισθάνεται και πολύ καλά που άφησε το ελεγχόμενο, προστατευμένο (στο βαθμό τουλάχιστον που δεν… παρεισέφρυαν επιστολές-βόμβες) ευήλιο και ευάερο μέγαρο της Κατεχάκη για να ασχοληθεί με το αντικείμενο που άλλοτε αποτελούσε τον διακαή του πόθο. Έχοντας έρθει αντιμέτωπος με την πραγματική οικονομία, θεώρησε ότι η τιθάσευσή της ήταν θέμα μιας απλής διαταγής. Καθώς όμως η οικονομία δεν είναι… ΕΛ.ΑΣ, σύντομα αποδείχτηκε ποιοι είναι τα πραγματικά αφεντικά -και, πάντως, όχι ο ίδιος.
Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της χθεσινής παρουσίασης ενός νέου… καταναλωτικού προϊόντος (μιας μηχανής καφέ), ο διευθύνων σύμβουλος της ελληνικής θυγατρικής τής Nestle, κ. Laurent Dereux, έδειξε πεντακάθαρα μέσα σε ελάχιστες μέρες τι “αξία” είχαν οι πρόσφατοι λεονταρισμοί του υπουργού περί δήθεν “30% μείωσης των τιμών ως τα Χριστούγεννα”. Χαρακτηριστικά δήλωσε ότι “δεν µπορεί µια εταιρεία να αλλάξει την τιµολογιακή πολιτική της µόνο επειδή υπάρχει µια ανακοίνωση από κάποιον πολιτικό”.
Έτσι είναι, κ. Χρυσοχοΐδη. Καλά-καλά, ούτε ο (όπλοις πανίσχυρος) Μακαρέζος δεν είχε τολμήσει να τα βάλει με τον Ωνάση. Είστε σίγουρος ότι θα καταφέρετε εσείς να ρυθμίσετε τις τιμές των πολυεθνικών σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον που στερείται σχεδόν πλήρως ρυθμίσεων και περιορισμών; Πολύ περισσότερο όταν κάποιες από αυτές τις πολυεθνικές δίνουν “προεκλογικές χορηγίες” ή δώρα όπως εκτυπωτές, καφετιέρες, πλυντήρια κ.λπ.
Αλλά στην Ελλάδα, οι δηλώσεις δεν κόστισαν ποτέ, τίποτα. Ο… Μιχάλης με τα λόγια, χτίζει ανώγια και κατώγια!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ας είμαστε ευγενείς στο σχολιασμό.