Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Γιατί η Ρεπούση χορεύει τον επικοινωνιακό χορό του πολιτικομιντιακού Ζαλόγγου;



Αφελής και εμμονική επιστήμονας που ξεχνά ότι είναι βουλευτής ή εκτελεί διατεταγμένη υπηρεσία επικοινωνιακού αποπροσανατολισμού;

Το ερώτημα είναι, πλέον, επιτακτικό. Και απευθύνεται στην ηγεσία της ΔΗΜΑΡ και προσωπικά στον Φώτη Κουβέλη. Γιατί, η βουλευτής και ιστορικός κα Μαρία Ρεπούση επιμένει, σε καθημερινή βάση, μέσα από ελεγχόμενα μιντιακά περιβάλλοντα να προσβάλλει τα εθνικά αντανακλαστικά και να προκαλεί "σκεπάζοντας" σε μεγάλο βαθμό την μνημονιακή επικαιρότητα των σκληρών μέτρων; Η ίδια φαίνεται να το απολαμβάνει. Και απαντά αφοπλιστικά "γιατί; θα με υποβάλλετε σε ιερά εξέταση;", όταν της επισημαίνεται ότι όσα λέει προκαλούν. Πως, όμως, ο έμπειρος Φώτης Κουβέλης δεν αντιλαμβάνεται πως απόψεις όπως αυτές ρίχνουν, τελικά, νερό στο μύλο της Χρυσής Αυγής, την οποία, υποτίθεται, επιθυμεί να καταπολεμήσει ως φαινόμενο, μέσω του αντιρατσιστικού νομοσχεδίου;

Δεν αντιλαμβάνεται ότι ένα λαός που υποφέρει από μία μνημονιακή λαίλαπα αντιδρά μη λογικά και εν θερμώ όταν ένα στέλεχος κυβερνώντος κόμματος που δρα στο μιντιακό απυρόβλητο επιμένει σε καθημερινή βάση να χτυπά στο μαλακό υπογάστριο της εθνικής συνείδησης;
Ακόμα κι αν -όπως σε όλες τις εθνικές ιστορίες- ο Ζάλογγος είναι εθνικός μύθος, ακόμα κι αν υπάρχει μία μειοψηφία ιστορικών που αμφισβητούν τη γενοκτονία των Ποντίων που έχει επισήμως αναγνωρίσει η Βουλή, είναι εύκολο να κατανοήσει κανείς ότι αυτά αποτελούν θέματα επιστημονικών ημερίδων και όχι δημόσια πρόκληση από βουλευτή που ενδύεται κατά το δοκούν τον μανδύα του επιστήμονα.
Εάν λάβει κανείς υπόψη του τις χλιαρότατες αντιδράσεις της συγκυβερνώσας ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ ( στελέχη των οποίων επιτίθεντο λάβροι κατά βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ που εξέφραζαν άλλες -γραφικές ή ακραίες- "προσωπικές απόψεις") και τη σύμπραξη ορισμένων μέσων ενημέρωσης, μπορεί να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι κάποιοι εξυφαίνουν επικοινωνιακά σχέδια αποπροσανατολισμού.
ΓΙΑΤΙ ΕΠΑΝΗΛΘΕ ΜΕΣΩ...ΖΑΛΟΓΓΟΥ Η ΡΕΠΟΥΣΗ;
Η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ σε νέα της συνέντευξη διευρύνει το ρεπερτόριο με τις διαφορετικές απόψεις της περί Ιστορίας και χαρακτηρίζει το χορό του Ζαλόγγου «εθνικό μύθο». Ας σημειωθεί ότι πολλοί ιστορικοί υποστηρίζουν την ίδια άποψη και κατατάσσουν στους εθνικούς μύθους ιστορίες όπως ο λεγόμενος χορός του Ζαλόγου ή το Κρυφό Σχολειό.
Ειδικότερα, η κυρία Ρεπούση, μιλώντας στο ραδιόφωνο του Alpha, σε ερώτηση για το χορό του Ζαλόγγου απάντησε ότι «κάθε λαός δημιουργεί εθνικούς μύθους».
Ο εν λόγω χορός φέρεται να έχει συμβεί το Δεκέμβρη του 1803 όταν τα στρατεύματα του Αλή Πασά είχαν αποφασίσει να καταστείλουν τους Σουλιώτες και, κατά τις τελευταίες εκκαθαριστικές επιχειρήσεις, όσες γυναίκες και παιδιά είχαν απομείνει στο μοναστήρι, Μονή του Ζαλόγγου, αποφάσισαν να ριχτούν στον γκρεμό για να γλιτώσουν την αιχμαλωσία και τους εξευτελισμούς. Εριξαν πρώτα τα βρέφη που κρατούσαν στην αγκαλιά τους και, στη συνέχεια, έπεσαν εν χορώ στον γκρεμό.
Η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ τοποθετήθηκε ακόμη μια φορά και για την περίφημη λέξη «συνωστισμός» τονίζοντας ότι «υπήρξε μεγάλη εκμετάλλευση. Ακόμα φέρνουν στην επιφάνεια βιβλίο που έγραψα και η λέξη συνωστίζονται διορθώθηκε αμέσως. Ήταν ένα πάρα πολύ καλό σχολικό βιβλίο, είχε μια ατυχή έκφραση, διορθώθηκε αμέσως. Δεν υπήρχε η λέξη ''συνωστισμός'' υπήρχε το ρήμα στην περιγραφή μιας αθρόας προσέλευσης. Εμείς αμέσως είπαμε πως δεν είναι σωστή η λέξη συνωστισμός επειδή προσβάλλει τις μνήμες ανθρώπων. Δεν θέλαμε να πούμε ότι στη Σμύρνη έγινε συνωστισμός».
Ανάμεσα σε άλλα η κυρία Ρεπούση ζήτησε να δοθεί το δικαίωμα υιοθεσίας και στους ομοφυλόφιλους δηλώνοντας «Εφόσον η Πολιτεία αναγνωρίζει το δικαίωμα της υιοθεσίας σε ετεροφυλόφιλους οφείλει να το αναγνωρίζει και σε ομοφυλόφιλους. Υπάρχει μια πολύ μεγάλη συζήτηση σε ό,τι αφορά την ανάγκη του παιδιού να ταυτίζεται με ένα συγκεκριμένο φύλο. Δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει στην Ελλάδα αυτή η ομοφοβία. Η διαφορετικότητα είναι δικαίωμα του καθενός. Η ταυτότητα του φύλου είναι δικαίωμα κάθε ανθρώπου. Δεν με ενοχλεί καθόλου. Ολοι οι άνθρωποι έχουν τα ίδια δικαιώματα».
ΑΝΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΑΡΟΝ ΑΡΟΝ Η ΡΕΠΟΥΣΗ
Όπως γράφει το iefimarida.gr, aλλαγή πλεύσης έκανε η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ Μαρία Ρεπούση, η οποία μια ημέρα μετά τις δηλώσεις της στις οποίες χαρακτήριζε το χορό του Ζαλόγγου «εθνικό μύθο», διέψευσε το περιστατικό, ενώ παράλληλα τόνισε ότι δεν πρόκειται να αναφερθεί ξανά σε ιστορικά θέματα.
Η κυρία Ρεπούση, μιλώντας στον Γιώργο Παπαδάκη στον ΑΝΤ1 για τον σάλο που ξέσπασε μετά την τοποθέτησή της για το χορό του Ζαλόγγου, χαρακτήρισε την επίμαχη δήλωση περί «εθνικού μύθου» που αποδίδεται στο πρόσωπό της, ως μια «κατασκευασμένη είδηση».
Απαντώντας για το τι πραγματικά είπε, η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ τόνισε πως όταν έγινε η ερώτηση για τo επίμαχο θέμα, «απλά παρέπεμψα σε ένα βιβλίο που μιλάει γι' αυτά», ενώ κατηγόρησε τα ΜΜΕ πως «κόβουν και ράβουν δηλώσεις και φτιάχνουν κατασκευασμένα θέματα».
Κλείνοντας, η κυρία Ρεπούση υποστήριξε πως δεν πρόκειται να ξαναμιλήσει για ιστορικά θέματα , καθώς όπως δήλωσε χρησιμοποιείται η ιστορική της άποψη εναντίον του κόμματός της.
Ας σημειωθεί ότι πρόκειται για το δεύτερο περιστατικό σε λίγες ημέρες και ο Φώτης Κουβέλης είχε εκφράσει δημόσια την ενόχλησή του για την άποψη της Μαρίας Ρεπούση ότι δεν υπάρχει γενοκτονία των Ποντίων και Αρμενίων. Ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ είχε συστήσει στη βουλευτή του κόμματός του «σεβασμό στην Ιστορία» αναγκάζοντάς την να αναδιπλωθεί και να δηλώσει σήμερα ότι δεν πρόκειται να ξανακάνει δηλώσεις για τις απόψεις της περί Ιστορίας και ότι θα μιλάει μόνο σε συνέδρια Ιστορίας και σε ιστορικά fora.

opinion24.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ας είμαστε ευγενείς στο σχολιασμό.