Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Ο Γιούνκερ (ξανα)είπε ότι "δεν υπάρχει θέμα εξόδου της Ελλάδας - Είναι προπαγάνδα των ΜΜΕ!" - Τον ακούνε οι εγχώριοι παπαγάλοι;;


Γιούνκερ: Δεν υπάρχει θέμα εξόδου της Ελλάδας - Είναι προπαγάνδα των ΜΜΕ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ας είμαστε ευγενείς στο σχολιασμό.