Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

"Η Ελλάδα μας χρειάζεται όλους"

«Η  ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΛΟΥΣ»

ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ–ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ – ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΕΙ - ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ–ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ–ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ–ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ–ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΔΕΥΤΕΡΑ 17 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011 και ώρα 18.00
Ν Α  Ε Ι Μ Α Σ Τ Ε  Ο Λ Ο Ι  Ε Κ Ε Ι
στο θέατρο «ΑΚΡΟΠΟΛ», Ιπποκράτους 9-11  με κεντρικό ομιλητή τον εκπρόσωπο της Κίνησης Ανεξάρτητων Πολιτών  
ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ.

·       ΑΔΕΛΦΩΜΕΝΟΙ, ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΙ, ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΛΙΜΝΑΖΟΝΤΑ ΥΔΑΤΑ.

·       ΝΑ ΑΝΤΛΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ, ΕΛΠΙΔΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΑΞΙΑΚΟ ΚΩΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ας είμαστε ευγενείς στο σχολιασμό.