Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Ραντεβού σε λίγες μέρες...

Η "Παρέμβαση" θα απουσιάσει για λίγες μέρες απ' την μπλογκόσφαιρα, λόγω του πρώτου μέρους της καλοκαιρινής μας αδείας.
Θα προσπαθήσουμε να ξεκουραστούμε λίγο στις παραλίες της ιδιαίτερης πατρίδας μας, ώστε να επιστρέψουμε δριμύτεροι, γιατί (για να μην ξεχνιόμαστε) έρχεται το Μεσοπρόθεσμο...
Ραντεβού τη Δευτέρα 20 Ιουνίου.

Ηλιοβασίλεμα στον Αη Γιώργη Πελασγίας
Φωτό: Β. Στραβοσκούφης

1 σχόλιο:

  1. Το Μικρό Παρίσι πάντα θα φιλοξενεί τις δύσκολες ώρες μας...Στην υγειά μας σκεπτόμενοι Πελασγιώτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ας είμαστε ευγενείς στο σχολιασμό.